The Delavigne Corporation

et les artisans?

jai été très surprise par les choix de branches professionnelles que vous proposez... beaucoup de catégories, de l'aeronotique à l'immobilier...mais il semblerait que les ouvriers et artisans soient comme oubliés.. etrange considérez vous qu'il s'agit d'une catégorie de la population qui n'apprend pas l'anglais? Sont ils trop bête pour cela? ébéniste, je n'ai pu coché de case. je trouve dommage que vos cours d'anglais soient à ce point orienté par le commerce , et par la publicité de votre entreprise. Savez vous que ce monde qui vous semble le seul et l'unique n'est en fait que tout petit et que beaucoup de personnes dans ce monde , je parle du vrai, n'utilisent pas des mots tels que "be publicly listed" or "investisor"... Suivre vos cours d'anglais me donne l'impression d'entrer dans un monde étriqué completement en dehors des réalités.

3 comments

• Hello Genievre and thanks for your message, Although GymGlish doesn't offer specialized vocabulary and content for professions like cabinet-makers, we do offer many lessons for everyday English, and most of our content will be practical for everyday situations. Admittedly, the market for business English is a factor in our decision-making, however I can assure you that not only are we trying to be as inclusive as possible in our content choices, but that daily contact with English, no matter what the context, will prove beneficial to you regardless of your profession. Additionally, there is no intention to exclude certain professions, nor do we judge certain professions ''trop bête"! In any case, I am just a talking monkey, so take my message for what it's worth. Thanks for your feedback!
  • Yes, a talking monkey who plays with masks... Just like in the planet of the apes, monkeys speak but humans don't. Certainly, the Planet of the Apes (1968) is a good film and I'm going to study it in order to improve my English as I am convinced that "daily contact with English....will prove beneficial to us"...Thank you Dear Monkey.
  • Talking Monk or Talking Monk_ey ?

Please sign in to leave a comment.